Quantcast
Browsing all 80 articles
Browse latest View live

Nareszcie!

Cała w skowronkach, jutro przylatuje Programista Plecak spakowany, kanapki przygotowane. Ok 10 jedziemy z Mr na wylotówkę obok dużego Tesco i łapiemy stopa do Budapesztu. Tam szybkie poszukiwania...

Węgierskie wina

Do Budapesztu dojechałyśmy szybko i sprawnie, miły Węgier podwiózł nas pod bramę zamku, mimo, że nie planował wjeżdżać do stolicy. Zamek, a także widok na miasto bardzo nam się podobał. Przyjechał Da....

Croatia

4 dni u sąsiadów zza zachodniej granicy. Tym razem nie na stopa, zorganizowała się grupa 5 osobowa, Ag. dysponowała samochodem. Wyjechaliśmy w czwartek rano. Droga była pełna stresu, jedni wkurzali...

Węgierskie przemyślenia

Czas leci szybko. Problemy na uczelni się mnożą. W Głowie rodzą się kolejne pomysły stopowych wycieczek tłumione po chwili kolejnymi zadaniami i egzaminami. Jutro egzamin z 500 stron Marketingu...

Heviz

Tydzień uczelniany zakończył się w czwartek. Z 3 minionych egzaminów, wyniki znane są z jednego- nie zaliczyłam. Bywa.  Czwartek spędziłam w doborowym towarzystwie- z samą sobą. Brakowało mi tego, bo...

Tihany

Tihany to turystyczna miejscowość położona na półwyspie o tej samej nazwie. Półwysep oblewany jest wodami Balatonu, a na półwyspie znajdują się też 2 inne jeziora. O tej porze roku wszystkie wille...

weekend jeszcze dłuższy

Egzaminy udało się zaliczyć, nawet dobrze. Gorzej z przedmiotem symulacja biznesowa- jedna wielka masakra i pierwsza jestem w kolejce po niezaliczenie. Uczelnia uczelnią, ale nie to jest przecież...

Article 22

W czwartek siedziałam do późnych godzin nocnych, nawet nie pamiętam dlaczego. Mało to rozsądne, bo rano trzeba było wstać bardzo wcześnie. Podróż rozpoczęła się źle: wydrukowane z Worda mapy były...

Belgrad

Na granicy było bardzo mroźno- cóż, przecież było przed 8 rano. Wszystko było we mgle, nie było widać nadjeżdżających samochodów. No dobra- prawda jest taka, że nic nie jechało, a bynajmniej niewiele....

Article 20

Tydzień zajęć zakończył sięszybko i w miarę mało stresująco, ostatnie zajęcia skończyły się o godzinie 20 w środę. Na weekend nie zaplanowałam nic- trochę zmęczenie a trochę potrzeba zrobienia czegoś...

Budapest

Kolejny tydzień za nami. I kolejny bez specjalnych rewelacji. Miało być ciekawiej, mmiał być M., ale nie udało się- szkoda. Środa spędzona na wieczorku filmowym u nauczycielki węgierskiego- padło na...

Prawie tydzień z Programistą

Odkąd skończyły się podróże, spadła chęć do pisania bloga, bo i o czym? Veszpremskie życie bywa monotonne i przytłaczające, choć obawiam się, że możnaby to powiedzieć o całych Węgrach. Zakończyłam...

Wielki powrót

Blog został lekko zaniedbany. Nie opowiedziałam kilku ważnych historii. W tym momencie nie pozostaje mi nic innego jak pominąć większość z nich. Tak po krótce- w ilości sztuk 2 z wielkimi plecakami...

Article 16

Nie lubię, gdy weekend niczym nie różni się od pozostałej części tygodnia, a tak właśnie jest teraz. Straszna monotonnia, tym bardziej, że rutyną jest tylko „błogie” lenistwo. Po wielu dniach oglądania...

Szcz.

Z prawie całym dobytkiem dojechałam do Szcz. Królik wyjątkowo dobrze zniósł podróż, ale o nim za chwilę powiem więcej- bo działo się dużo. Po pierwsze, to próbuję powrócić do swojego dawnego pokoju na...

Clik here to view.

Z zimnego do jeszcze bardziej zimnego

Unia Europejska, propagująca edukację- także pozaszkolną- nieformalną posiada program „Młodzież w działaniu”. I przyszło mi nawet przetestować tę europejską ofertę. Ponosząc tylko 30% kosztu podróży,...

Rozdział II bloga- Hiszpania

Postanowiłam odświeżyć bloga, bo jeżeli podczas przygody węgierskiej pisałam w miarę systematycznie, to dlaczego podczas przygody hiszpańskiej miałoby być inaczej? Zatem do dzieła! Słowem wstępu:...

Poszukiwań ciąg dalszy

Nadal koczujemy w hotelu szukając własnego konta. Wczoraj oglądaliśmy jedno mieszkanko w Alcobendas, w którym jest pokój do wynajęcia. Dużym plusem było to, że para tam mieszkająca mówi po angielsku...

Clik here to view.

Gdzie Hiszpanów sześć, tam nie ma co jeść

Wczorajsze poszukiwanie mieszkania zakończyło się niepowodzeniem. Pierwsze mieszkanie przytłoczyło nas nieskazitelną czystością i sporą ilością różowych świeczek. Oprowadzający nas mężczyzna z lekko...

Clik here to view.

Może o mieszkaniu słówko…

Tak więc, mieszkamy w jednej z droższych tutaj dzielnic, która zwie się Salamanca. Jest to popularny rzut beretem od najpopularniejszej areny, gdzie odbywają się wali byków- Plaza de toro. A poza tym:...